Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

Stránka

Předvánoční prodejní výstava

Denní stacionář sv. Josefa Vás srdečně zve na prodejní výstavu v úterý 11. a středu 12. 12.2012 od 8.30 - 17.30 hodin ve svém sídle.

3. 12. 2012

MIKULÁŠSKÁ NADÍLKA - SPOTKANIE Z MIKOŁAJEM

Obec Bocanovice zve - zaprasza dne 6.12.2012 na mikulášskou nadílku do místního kulturního domu. Začátek je v 15,30 hodin.

27. 11. 2012

Tříkrálová sbírka 2013

Tříkráloví koledníci Vás již tradičně navštíví v první polovině ledna, konkrétně v době od 1. do 13.1.2013. Děkujeme Vám za podporu!Vedoucí skupinky musí mít občanský průkaz, na viditelném místě průkaz s pověřením, svými osobními údaji a podpisy odpovědných osob potvrzené Diecézní charitou ostravsko-opavskou. Koledníci mají známou válcovou pokladničku s červenobílým logem Charity Česká republika, číslem pokladničky a razítkem Městského úřadu Jablunkov. Číslo pokladničky musí souhlasit s číslem průkazky. Všechny tyto náležitosti si můžete ověřit přímo u koledníků. Kdybyste si nebyli jisti nebo potřebovali další informace, můžete je získat u ředitele Charity Jablunkov na telefonním čísle 733755843. Pokud Vás tříkráloví koledníci nezastihnou doma a Vy přesto budete chtít přispět, můžete takto učinit v Denním stacionáři Charity Jablunkov Bezručova 130 (vchod – zezadu MŠ pod Alžbětinkami) v pracovní dny v době 6.30 – 14.30.V roce 2012 se v našem regionu vybralo 672 597 Kč. 65% z výtěžku se vrátilo do Charity Jablunkov. Prostředky byly použity na provoz a doplnění vybavení Denního stacionáře, Centra volnočasových aktivit a Humanitární pomoci. Zbylá částka (35%) byla rozdělena na činnost Diecézní charity ostravsko-opavské, Charity Česká republika a na humanitární pomoc u nás i v zahraničí. Také v roce 2013 budou Vaše dary použity na podporu stávajících a rozvoj nových služeb Charity Jablunkov. Prostředky Tříkrálové sbírky podpoříme činnost Denního stacionáře, Centra volnočasových aktivit, činnost Humanitární pomoci - zejména Humanitárního skladu, oblast mimořádných událostí a rozvoj dalších charitativních služeb na Jablunkovsku.Vaše podpora činnosti Charity Jablunkov je velmi významným zdrojem prostředků pro naši činnost. Činnost Charity Jablunkov můžete podporovat také dalšími způsoby, o kterých naleznete informace na webových stránkách Charity Jablunkov www.jablunkov.caritas.cz nebo telefonicky či osobně u vedoucích pracovníků.

Předem děkujeme za Vaši vstřícnost a otevřená srdce pro pomoc potřebným.

Bc. Petr Pavlíček, ředitel Charity Jablunkov

25. 11. 2012

ODVOZ NEBEZPEČNÝCH A VELKOOBJEMOVÝCH ODPADŮ V II. POLOLETÍ 2012 (12.11.2012)

Termín odvozu: 17.11.2012 od 8,00 hodin.

17. 11. 2012

Den obce Bocanovice - Dzień Gminy Boconowice

Obec Bocanovice zve - zaprasza dne 23.6.2012 na "Den obce Bocanovice - Dzień Gminy Boconowice" v areálu kolem hospody "U hřiště" v Bocanovicích.

31. 5. 2012 Zobrazit více

ODVOZ NEBEZPEČNÝCH A VELKOOBJEMOVÝCH ODPADŮ V I. POLOLETÍ 2012 (17.5.2012)

Termín odvozu: 2.6.2012 od 8,00 hodin.

17. 5. 2012

Výzva - očkování psů

Vyzýváme všechny chovatelé psů, aby se dostavili se svými psy ( staršími 6 měsíců) k povinnému očkování proti vzteklině, které se bude konat v pátek 20.4.2012 na níže uvedených svodech: na Výtopci - 9.00 hodin; u obecního hřiště - 9.15 hodin; u Obecního úřadu Bocanovice - 9.30 hodin; pod železniční zastávkou - 9.45 hodin; u Obecního úřadu Bocanovice - 17.30 hodin. Očkování je povinné dle § 5 zákona č. 166/1999 Sb. o veterinární péči a § 29 vyhl. č. 117/1987 Sb., FMZ a V o péči o zdraví zvířat, ve znění pozdějších předpisů. Poplatek za očkování činí Kč 120,--. Pokud má někdo zájem očkovat kočku, poplatek je Kč 120,--.Případné dotazy zodpoví: MVDr. Bojko Jan – tel. 558369012,mobil – 602728828.

13. 4. 2012

CESTOVNÍ DOKLADY

Upozorňujeme rodiče, že od 27.06.2012 mohou děti překročit státní hranice pouze se svým vlastním cestovním dokladem (cestovní pas, občanský průkaz). Dosavadní zápisy dětí v cestovních pasech rodičů jsou platné do 26. června 2012 s tím, že není dotčena platnost dokladů pro jejich držitele.

1. 4. 2012

HASIČI UPOZORŇUJÍ

Zásady požární bezpečnosti při provozu komínů a spotřebičů paliv jsou obsaženy v nařízení vlády č. 91/2010 Sb., o podmínkách požární bezpečnosti při provozu komínů, kouřovodů a spotřebičů paliv, které nabylo účinnosti 1. ledna 2011. Před samotným uvedením spalinové cesty (tj. komína a kouřovodu) do provozu nebo po každé stavební úpravě komína, před výměnou nebo novou instalací spotřebiče i po komínovém požáru je povinností majitele nemovitosti zajistit revizi spalinové cesty, kterou provádí odborně způsobilá osoba, která je držitelem živnostenského oprávnění v oboru kominictví tj. kominík.Majitel nemovitosti je také povinen zajistit vyčištění spalinové cesty u spotřebičů na pevná paliva o jmenovitém výkonu do 50 kW při celoročním provozu 3x ročně a při sezónním provozu 2x ročně (nejlépe před a po skončení topné sezóny). U spotřebičů do zmíněných 50 kW včetně lze provádět čištění spalinové cesty svépomocí, přesto je lepší spolehnout se na odborníky - kominíky. Při čištění spalinové cesty se zejména odstraňují saze, nečistoty a kondenzáty nahromaděné ve spalinové cestě.Dále je povinností majitele nemovitosti u spotřebičů na pevná paliva zajistit kontrolu spalinové cesty, a to 1 x ročně, kterou rovněž provádí kominík. Při kontrole spalinové cesty se provádí např. posouzení bezpečného umístění hořlavé stavební konstrukce, materiálu a předmětu ve vztahu ke konstrukčnímu provedení spalinové cesty a připojeného spotřebiče paliv, kontrola prostupů spalinové cesty stavebními konstrukcemi, půdním prostorem nebo střechou a vůbec posouzení stavebně technického stavu spalinové cesty. O provedené revizi, čištění nebo kontrole spalinové cesty musí kominík vyhotovit písemnou zprávu. Nezapomínejte na pravidelné čistění komínů a vybírání sazí, stejně na kontrolu technického stavu komínu, kouřovodu a spotřebičů paliv odborníky kominíky!

23. 2. 2012

ODVOZ POPELNIC V ROCE 2012

Termíny odvozu: 20.1.2012,10.2.2012,2.3.2012,23.3.2012,13.4.2012,4.5.2012,25.5.2012,15.6.2012 6.7.2012,27.7.2012,17.8.2012,7.9.2012,28.9.2012,19.10.2012,9.11.2012,30.11.2012,21.12.2012.

ODVOZ PLASTŮ V ROCE 2012 (26.1.2012)

Termíny odvozu: 14.2.2012,17.4.2012,19.6.2012,31.7.2012,2.10.2012,4.12.2012.

26. 1. 2012

Stránka